Det gäller att bryta ihop och sen resa sig igen

Har haft Vanja sedan i onsdags, har varit utei skogen så har gåt bra men igår åkte vi tillbaka till "stan" och jag kan konstatera att hon är ännu värre än hon var när jag lämnade iväg henne. Helt hemskt är det. Igårkväll gick det faktiskt hyfsat ändå, men idag... Hon vill inte ens kissa när vi är ute, vilket för henne är ett sätt att säga att livet är ganska ruttet.
 
Var nyss ute och bara gick fram och tillbaka där vi alltid går (går ju inga långpromenaderi stan) men hon totalvägrade. Nu ligger hon och gnäller, förmodligen för att hon är kissnödig. Imorgon ska vi åka ut till skogen igen för det går ju inte att ha det så här. Hon får bo där tills vi flyttar i april men jag är väldigt nervös nu att det inte ska fungera alls i nya lägenheten heller. Jag som skulle sluta att stressa och oroa mig. Nå det är ju mycket lugnare i den delen av stan så jag hoppas innerligt att det ska funka. Är hemskt att vara utan min sessa så länge som jag varit. Tråkigt för henne med för hon och Nikko är ju verkligen bästa kompisar. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det kommer fungera sen. Annars vet jag inte vad jag tar mig till...
 

Underbara hund, ska göra allt för att du ska må bra <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback