Another day in paradise

Är så uttråkad att jag snart går sönder. Nå idag har jag i alla fall gjort lite, har varit på vårdcentralen som trodde jag hade migrän (i en vecka?) fick en läskig medicin jag fick fruktansvärd värk i nacke, axlar och käke av. Okej, eloge till dem ändå för jag hade så ont i axlarna så jag tänkte inte på huvudvärken. Det släppte efter någon timme och jag ringde för att tjata om ny medicin. Ringde också och letade efter någon som kan massera och fick turligt nog tid på fredag! "Ja jag behandlar huvudvärk, det kan innebära massage" och vad mer? Lobotomi?

Nå hämtade ut min andra medicin som är en muskelavslappnande mot bl.a. Stresshuvudvärk (ja men varför fick jag inte den direkt för då?!). Är fortfarande hemma från jobbet eftersom jag fortfarande har så ont och inte tål ljud. Kan inte göra något alls som suger för nu börjar tävlingarna ploppa upp och vill trääääna för att kunna åka och tävla men nej. Gah. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback