Akuten är det bästa som finns

Åkte in igår 18.30, fick lite skäll att jag åkte dit istället för till ett annat sjukhus för de hade mycket att göra. Men jag lovar, varenda person som kom in fick gå in före mig! Jag blev så sjukt sur! Jag var verkligen längst ner på deras lista och jag hatar verkligen akuten så tro mig när jag säger jag hade anledning att va där. Efter 4,5 timme i väntrummet satt jag typ och grät för jag hade så ont och ville åka hem, får man ingen hjälp kan jag lika gärna sitta hemma där det i alla fall är tyst. Men som tur var hade jag mor med mig som har mål i mun så fick lägga mig i en säng i alla fall.

Fick göra lite neurologiska tester, typ att armar och ben fungerar och så. Sen fick jag tabletter som inte hjälpte och efter ett par timmar till fick jag gå hem med rådet att äta panodil var sjätte timme. Helt värdelöst de hjälpte mig ingenting och har lika ont i skallen idag. Fick väl åka därifrån runt 02...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback