Sovmorgon på min sovedag!

Fruktansvärt korkat,  varför gjorde jag så? Nå visst att jag var trött men ska ju upp 04 imorgon igen så hade ju varit smart att gå upp innan 09 i alla fall,  då kanske man hunnit med något.  

I alla fall så blir det stallet nu och försöka rida lite, sen ska jag in till stan och handla saker till Bob. P envisas med att handla fel grejor liksom. 

Igår var jag på viltspårkursen med N, bytte hund eftersom vi ska gå anlagsprov i slutet och Vanja går ju på medicin så, karens. I alla fall så gick det helt suveränt, så äckligt nöjd är jag! Han bara tuffade på, tappade en gång men då hittade han tillbaka själv. Bästa hunden alltså.  
Igår var det dessutom 6 år sedan jag hämtade hem min lilla ulltuss ❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback