Pizza

Åt på finrestaurang med fina människor igår, dock lagom trött eftersom jag gått upp 02.45, sov dock lite på jouren innan jag fick ut och jobba. Skönt att sova några timmar dock så man inte är stendöd haha! 

Vi åt på en italiensk restaurang i Norrköping, bra service och sjukt god mat! Åt en äkta italiensk pizza och en dessertpizza till efterrätt! Haha det var en vanlig pizzabotten med Nutella, jordgubbar,  banan och glass på. Lite skumt,  men gott. Åkte hem till de små söta jyckarna sen. 

I helgen är jag bilfri då P ska åka iväg, ska sitta hemma och tråka ihjäl typ. Men det är väl lika bra det för det behövs verkligen städas... ska passa på att chillar lite och glo tv också, skönt med egentid, det händer inte ofta nu för tiden... 

Funderar så mycket över framtiden nu.. ska göra ett till högskoleprov och se hur det går, är lite sugen att söka till en utbildning i skara annars. Fast det blir först om ett år. Till våren ska jag försöka gå en kurs, om jag kan få gå ner lite i tid. Men är kanske slöseri egentligen för är ju djursjukvård jag vill hålla på med... nå något måste ju göras för just nu får jag ju inget jobb i alla fall .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback