Mörrn Mörrn

Att jag aldrig lär mig att jag måste sova ordentligt.  Sov ingenting när jag kom hem igår för skulle gå och lägga mig 19. Jo tjena, somna runt 22 och upp 03, åsm. Nu är jag ganska trött, eller väldigt mycket trött. 

De spår fortfarande väldigt varmt idag så ska se om jag kan skjuta fram spåret en vecka, vill inte misshandla stackars hunden i värmen.. Men lydnadskurs lär det bli ikväll hur som, vi skulle träna på att backa och hunden skulle följa oss. Vanja blir typ crazy,  sitter surikat, hoppar upp och ner, kryper, ja allt. Så ha mest övat att klicka in vanligt fotgående. Jag är ju ledig imorgon så jag kanske stannar kvar en stund efteråt och tränar lite med Nikko med,  vi ska ju ändå tävla snart så är ju bra att träna lite. 

Stallet ska jag hinna med efteråt också, så det blir en sen dag idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback