Bleh

Bäst på rubriker, ajjemen!

Det är så tråkigt för jag har liksom ingenting att skriva om, alls. Ängla har stått på boxvila i en vecka, hon tråkar redan ihjäl. Boxen är i en enda röra för hon går runt och runt och runt... Nå det är ju hennes liv i minst fem veckor framöver, undrar bara hur bra det är att hon går så mycket o boxen... Jag kan ju inte direkt binda fast henne så, ja det får väl vara såhär. Vi gick i alla fall en liten promenad igår, får ju gå 5 minuter om dagen. Hon var ganska hetsig dock, förståligt. 

Idag är jag snortrött, dels sliter det nå fruktansvärt att gå upp vid 03 en vecka dessutom så har jag knappt sovit inatt då hundarna var dampiga. Idag ska jag träffa mamma på klubben och träna,  får se vad det blir för något. Nikko är anmäld till rally den 5e så tar nog med honom och kör något sånt. Men först ska jag sova när jag kommer hem,  bästa som finns.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback