Vanji

Nu ligger jag och gnäller igen men alltså jag skojjar inte. Kan inte ens sova så ont gör det. Och då sa jag ändå att tabletterna börjat hjälpa lite så jag kan sova. Nu har jag tagit ipren, panodil och smörjt med voltaren och inte är jag lyckligare för det. Nä skada aldrig ryggen alltså! Stort blåmärke har jag också och tydligen går det inåt och trycker på tarmen med😝 ja man kan ju inte ha tur jämt.

I måndags var vi btw till vanjas psykolog igen, vi fick träna lite mer med BAT som gick bättre än sist! Och sedan fick hon testa specialsök. Hon fick inte ge sig på kokainet visserligen men lära sig markera te bland massa störningsdofter. Det passade henne utmärkt så jag ska se till att bygga en sökbana. De skulle ha en kurs i närheten också men 1900 är mycket pengar... 

I alla fall så kastde jag godis på asfalten förut som hon faktiskt sökte upp! Det är jättebra! Synd bara att det går så myckeg sämre än bättre..

Nå nu ska jag försöka ignorera smärtan och sova. Jag är trots allt rätt bra på det eftersom jag så ofta är trasig... På både gott och ont, känns som läkarna tar mer seriöst på smärtan ifall man inte kan sova av den. Jag kan ju sova men det är ju för att jag stänger av liksom... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback