Stress

Känner bara att jag måste skriva av mig och hoppas att det blir något bättre av det. 

Alltså nu ett tag har jag sysselsatt mig 175%, arbetat 100% och jobbat 75% vilket har gjort att jag både kunnat ha ett eget liv och gått klart utbildningen jag ville ha i ryggsäcken men inte stod ut med att gå på skolan. Så, ja. Det är stressigt, det är beyond stressigt. Det är i genomsnitt 50 timmar i veckan. 120 timmar extra i månaden som jag ska hinna plugga utöver jobbet. Som med sina varierande tider kan innebära att jag ibland verkligen inte kan plugga före/efter. 

Nåväl, sedan har Vanja tagit upp ungefär all extra tid, träning och köra fram och tillbaka osv vilket gör att jag nu har två veckor på mig att få klart allt och har inte ens börjat än. Denna vecka jobbr jag helt hemska tider och ja, stressen är brutal. Nästa vecka ska jag försöka låsa in mig och bara plugga helt brutalt allt vad jag kan och hoppas jag får skiten klar. Så just nu är min prioriteringslista som följer:

Jobba
Skola
Träna Vanja
Fixa hästen (ridning är bara att glömma) 
Typ laga mat och städa om det finns tid över.

Om jag inte får magsår av detta är det ju fantastiskt! Haha! Livet suger. Men snart är jag klar och har mer tid över.

Längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback