Roligheter?

Ja, lite kul är i alla fall att P fått jobb här. Visst, ett stort steg att han ska flytta in och jag är väl livrädd att han inte ska få tillräckligt med timmar och att jag ska tröttna på honom hehe men jag hoppas det blir bra. Han kommer i januari men när i januari vet jag inte ännu. Letar nyt ställe att bo på. Dels tror jag att min lägenhet blir för liten och sen så funkar den inte alls med Vanja. Hon slänger sig i panik när vi är ute så blir att hon mest bor hos mina föräldrar i skogen. Vill helst hitta nån liten stuga nånstans men det är så sjukt svårt! Det blir dyrt också med uppvärmning eftersom typ alla stugor är vedeldade.. Det är ju lite svårt när P inte har någon garanterad lön heller.
 
Nåväl det blir en dag i sänder, nu ska jag fortsätta med mina ekonomiuppgifter, växtodling och djurhållning klart. Gött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback