17112014

Happ så idag blev lite sådär va. Först sova alldeles för länge, äta frukost för länge och ta en promenad som jag kunde tagit betydligt längre hehe. De små liven fick röra på sig i alla fall och det är ju huvudsaken. 

Sedan tvätta mina gamla fälgar och ta kort på dem inför eventuell försäljning, ja man kan ju alltid hoppas i alla fall. Tvättade bilen också så den blev av med sin lerinpackning. Den blev fin, riktigt shiny. Sedan jobba och ja, imorgon är det samma sak igen. Plus pluggstressen då hehe 😭

Men imorgon ska jag dra en sväng till stallet. Även om min rygg är stenpaj (inte bra att kånka fälg) så ska det mockas och inandas lite luft. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha no way! Ska ha en riktig bil. Blir en subaru eller Audi :)

2014-11-18 @ 17:53:11
URL: http://linneazakrisson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback