16112014

Skulle rida lite och ta lite kort idag. Själva korten blev typ katastrof hehe, vet inte vad som hände om det var för mörkt (kändes verkligen inte som det?!) eller om någon inställning blivit konstig. Jag kan ju inte så brutalt mycket om kameror...
 
Nåväl, hade sporrar på mig vilket var ett hemskt misstag. Traven i uppvärmningen kändes ändå okej men när vi skulle galoppera så tryckte jag på lite och tant la iväg i en bockserie, och sedan en till, och en till.. Det var inte likt henne, men lite kul! Jag är lite bitter på mig själv för att jag inte tog tag i henne ordentligt dock men ja, jag överlevde ju. Jag blir ju så klen i sånna situationer och sitter mest med. Håller i hornet så jag inte ska trilla av hehe. Sedan när hon lugnat ner sig så tog jag av tyglarna en liten stund, avslappnad påni!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback