12112014

Var hundvakt igår, helt sjukt mysigt! Är ju van vid mina fluffbollar men Vanja är på semester och Nikko hänger på. Jag försöker att ha henne så lite som möjligt i lägenheten faktiskt. Har tänkt ungefär 27000 gånger att vi ska flytta men det känns också dumt för jag vet inte alls om jag har jobb efter maj :( 

I varje fall så var jag hundlös och kunde passa på att hjälpa till lite. Gick en minipromenad och myste i soffan mest och de skulle typ ligga på mig. En fick jag skeda och en låg på mina ben. Hon som låg framför mig skulle gärna pussas typ hela tiden. Sedan for jag iväg på fika, mys! Men kom hem rätt sent så är skapligt trött idag kan man ju säga. Förmodligen ska jag få mjölka i eftermiddag också för ska göra det på lördag kväll. Kul! Även att jag är helt sjukt trött hehe. 

Men får i alla fall tillbaka mina hundar idag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback