Trail part 2

Hade tappat mesta av orken och var väääldigt trött, Ängla med hon stod och sov i gången innan. Skulle även här rida en bana, egentligen mycket galopp men där joggade vi och mycket styra med sätet. Det var roligt och hon lyssnade bra men var trött så det gick lite väl fort ibland. Jag är nöjd dock, lärde mig att om jag vrider på mig så går hästen däråt. (no shit?!) haha ;)

Fick även förklarat för mig hur jag ska göra en sidepass, har ju inte vetat så bara chansat, nu fick jag ju förklarat så nu vet jag!

Idag är jag vrålsjuk, tvättade silo på fm men sen började jag huttra som tusan så blev hemkörd. Visade sig att jag har feber, tog en tablett och sov. Känns fortfarande hemskt dock så blir ingen seminkurs imorgon, ska försöka gå på fek lektionerna istället!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback