Trail part 1

Är hemma och hämtar krafter inför kommande träning. Den första kändes kaos, erkände direkt att det blir ingen galopp alls på denna övning för det går liksom inte, hon orkar inte. Så vi struntade i det. Mycket bra övning för övrigt, som en bana typ. Sista jogkonerna var roliga för han hade ställt de väldigt nära varandra och skriker att jag ska ta de i skritt istället för han trodde inte hon skulle klara det. Jag är ju döv som vet inte vad så red på och tog det klockrent. Det var lite kul ;)

Kul att åka på sånthär för man inser hur mycket man behöver träna vidare. Ska nog inte tävla i trail men är sjukt kul att träna på det hemma tycker jag!

Bänglus var sötast i världen och sov när jag kom imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback