Tankar

Skriver väldigt sällan vad jag tycker och tänker osv. Det känns liksom onödigt på något sätt då denna blogg bara är för min egen skull, fast det vore ju kul att skriva ner för att senare kunna gå tillbaka och kolla... Har även funderingar på att dra igång min andra "hund"blogg igen och skriva mer flitigt om träningen av dem, kanske skulle motivera mig... Vet inte vad som skulle motivera mig, kanske fler bilder? jaja..
Vad gäller hundarna ser det ut som att de inte kommer vara här mestadelen av sommaren ändå, ska försöka fixa så att de får vara här ibland i alla fall annars blir jag nog knäpp. Men de kommer nog mestadels vara med mor och far på deras semester medan jag ska jobba rumpan av mig, hehe ;)
 
Hursom så har jag sedan igår varit ruskigt sjuk, började måndagen med att hosta, men whatev tänkte jag och gick till praktiken. Tvättade silo och blev kall och dan, inte okej. Började frossa och hosta ännu mer så blev hemskickad, fick innan dess se min första kalvning! Awesome! De fick dock dra ut kalven för kossan tröttnade men spännande var det. Sedan hem, duscha och frös som jag vet inte vad. Tog en tablett och massa kläder och in under täcket och somnade. Vaknade två timmar senare helt genomsvettig och dan. Låg i sängen resten av dagen helt borta haha! Imorse när jag vaknade vid fem fanns där ingen röst, får fram låga viskningar typ. Har spenderat även denna dag i sängen och snart är den slut utan att jag vet vad jag gjort hela dagen. Har försökt läsa lite om traktorerna men det går liksom inte in i skallen. Somnar bara. Missade en bokföringslektion idag så ska sitta och bokföra nu, imorgon är det prov, agility på kvällen om jag känner mig okej annars tänker jag faktiskt stanna hemma tråkigt nog, är ju Vanjas lektion imorgon så hon behöver den...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback