May. 30, 2014

Dåligt med bloggning som vanligt när P är här.
I torsdags var det agility igen för Vanja. Gick inge vidare alls, vill slita mitt hår och lägga mig och gråta typ. En liten kille sprang omkring utanför banan och Vanja blev helt sjukt osäker plus att där var massa annat folk där med. Jag har så lätt att bli arg på alla andra fast det inte är deras fel att min hund är osäker... Nåväl. Hon tyckte hindren var äckliga eftersom folket var äckligt, tog nästan hela lektionen att peppa upp henne tillräckligt för att ta dem alls. När vi sedan skulle köra en liten kombination tyckte hon folket var äsäckligt och ville inte alls.

Det är så jobbigt för det är ju verkligen inte Vanja, hon älskar ju agility :( Åh så jobbigt det ska vara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback