May. 27, 2014

1 timma utvärdering i skolan, sedan lunch och studiebesök. Rätt chill dag alltså, nu sitter jag och försöker banka in 20 olika sorters ogräs och memorera dessa till provet imorgon. Går sådär om jag ska vara ärlig. Fick lagom ångest idag när lantbrukaren säger att en grundutbildning räcker inte för att få jobb, man måste ha mer. Nu vill jag kanske inte ens jobba med just mockning men ja, surt ändå. Jag vill egentligen vara kvar på tågen ett tag och kanske lite mjölkning vid sidan av, så man ändå får lite pengar men det är ju ändå lite kul med kor. men varje dag, njaaa. Kunskaperna jag fått är ju guld värda dock, är ju asgött om man ska ha eget sen (dock väldigt litet bara för skoj skull) att kunna lite. Om odling osv.

Ja nu ska jag plugga vidare sedan äta och ut till pållen. Får se vad vi hittar på men tror de red ut igår så kanske blir galoppjobb idag. Jag SKA träna upp galoppen och tror mig kommit på en hyfsad övning så får se om den funkar! Tycker att bland det svåraste är att komma på bra övningar innan, för när jag väl sitter på har jag svårt att hitta på något. Måste bestämt innan. Ska klocka också. Måste bli nogrann hahah! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback