May. 26, 2014

Ljuger väl om jag säger det varit en lugn dag, praktik hela långa dagen!
Började dock med att gå med hundarna vid 4, kunde inte somna om för började oja mig för skatten haha! Fick måla silon och tvättade några dagar sedan, lyckades bränna mig rejält även att solen knappt var på mig. Lyckades också få färg precis överallt, det mesta gick bort med lacknafta dock. Lunch och sedan fodra och mjölka. Verkar som att jag kommer ha tre jobb i sommar så blir nog full rulle, ska försöka att inte vara ledig vilket låter konstigt men är bra att tjäna pengar. Vill jobba på tågen så mycket det bara går egentligen för vill ju de ska vilja ha kvar mig. Det löser sig får jag hoppas.

Var iväg och badade ikväll, tog med Vanja för Nikko gillar inte vatten så, men Vanja hoppade ut helt frivilligt flera gånger! Nu är hon trött och nöjd, ligger bredvid mig och blöter ner sängen.

Fick ha en snygg gasmask vid målningen, jag som älskar sånna, not. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback