May. 18, 2014

Blev ingen promme med hundarna igår, det var så sjukt varmt. De låg ute på gräsmattan att tag men det riktigt märktes hur jobbigt det var i värmen så det fick va. Åkte och skrubbade boxen vilket var jobbigare och tog mer tid än jag räknat med. Småförkyld är jag också, mycket irriterande. Sedan ut till stallet och borsta Ängla lite. Har börjat med Horsol som tydligen ska vara bra mot eksem i manen, börjar nu så kanske hon får behålla en del av manen i sommar. Hon har även börjat få skav av padden märkte jag så får in till stan och hämta hem den gamla på typ tisdag. De ringde även och frågade om jag ville jobba idag på morgonen, dubbelt betalt så körde på. Hyfsat trött nu kan jag säga. Fick bara sova 4 timmar och nu ska jag direkt ut och rida lektion och sedan på nån intervjuliknande grej, hem äta mat och sen en lektion till. Ikväll tänkte jag chilla men det går ju inte, måste plugga. haha life sometimes <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback