Utslängd

Igår när jag ringde och sjukade mig på praktiken fick jag reda på att jag inte får komma tillbaka dit mer. Anledningen var väl ungefär att det tog tid att ha mig där och de hade inte den tiden, och att de som jobbar där inte kände sig komfortabla med att ha mig där och vara handledare. Kul att få reda på det på en fredag för jag lär ju absolut hinna fixa ny praktikplats tills på måndag, eller nej. Ska ringa runt till några på måndag men seriöst, så gör man väl inte? De kunde ju åtminstone ringt ett par dagar innan så jag haft tid på mig att fixa. Måste dit och hämta min overall och lämna omdömmeslapp och det känns väl sådär. Jag kom som vanligt inte på något att säga när jag pratade med dem men kunde inte somna om efteråt för att jag var så sur. 
 
Jaja, nu ska jag hålla mig till andra djurslag än kor och bojkotta fläskkött! typ.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback