Imorgon är en annan dag.

Nu försöker jag igen att skriva inlägget som alltid dog från mobilen, fast från datorn.
 
Nåväl, i tisdags var vi iväg till ridhuset, det är ju inte långt alls men har liksom aldrig tagit mig för att rida dit, Ängla var superstissig men annars gick det bra men hon kan absolut inte hålla en galopp märkte jag. I onsdags red hanna och igår fick hon en ofivillig vila då min mage surade. Imorgon skulle jag ridit men det blir inte riktigt så eftersom min mage inte klarar det och jag vill spara mig tills tävlingen så Hanna ska rida och hoppa lite terräng. Jag ska dock följa med och kolla på.
 
Hundarna har det chill just nu men Nikkos agilitykurs börjar i april och Vanjas i maj så det är väl bara att sätta fart. Missade ju anmäla mig till typ alla tävlingar så tappade lite motivation där men nu jäklar!

Nej om man skulle ta och krypa ner i sängen bredvid Vanja som sover på rygg kanske, söte. Ska ta tag i bloggandet igen med, lovar! Det är ju rätt som kul att ha att kolla tillbaka på sen. Nå, lite sömn nu innan en riktig hästdag imorgon! Kanske tar med mig kameran och tar lite kort när de hoppar, heh ;) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback