Eurohorse

Många timmar blev det på mässan igår, mycket folk var det där också. Höll på att kvävas ibland. Hittade Skara hästsport rätt fort och köpte där hjälmen jag spanat in, john whitaker victory, en svart. Var ju den eller en lamicell men denna satt som ett smäck. Älskar att man kan ställa in nya hjälmar i nacken. Asgött ju!
Sen köpte jag även ett schabrak som skulle broderas o sen skickas hem till mig. En rosa grimma med massa bling, westernhatt och två sadelgjordar.

På kvällen gick vi till bamboo och käka sedan ut och bowla med lite tillhörande dryck. Askul verkligen :)
Nu sitter jag på tåget hem och nästa vecka är det jobb igen. Mina lediga helger går verkligen för fort :(

Imorgon blir det första dagen på min nya praktikgård som har grisar. 7-17, inte van vid detta. Sedan ska fläsket på mig tränas och efter det ska hästens fläsk tränas så det blir nog kväll imorgon också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback