Jun. 27, 2014

Shitt pommes vad fantastiskt dålig jag varit på att blogga! Inge kul har hänt dock så ingen fara, inget missat ;)

Har mest jobbat, måndag tisdag på tågen, onsdag ledig då jag hängde med Kicka och tränade, igår ledbruten haha! Idag och imorgon tåg. Har minirast nu så är okej, igår mjölkade jag också, för att fräscha upp minnet liksom. Gick rätt bra ändå, minns det mesta! Börjar på tisdag så det blir kul. Kommer dock inte ha mycket fritid om jag fortsätter va lika seg som jag är nu.

Igår red jag, har ju fortfarande sadelproblem så har liksom ingen som passar, döjobbigt. I alla fall så red jag barbacka som guck hyfsat bra! Måste bara träna på min balans. Hon tagga ihjäl sig den enda galoppfattningen jag gjorde haha! Ska få prova en allroundsadel idag, hjälper ju inte mitt problem att westernsadeln inte passar men får fundera vidare på det...

Nåväl, dags att jobba igen sen blir det träning med mamma på gymmet! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback