Jun. 21, 2014

Väntar medan mannen handlar på city g i Skara. Lika bra att jag inte går in, saknar skara så mycket så blir så blödig haha! Önskar jag kunde flytta tillbaka.. Igår blev det grillning ute vid en sjö och sedan lite firande med lite folk. Chill men kul.

Så ja, funderar vad skönt det skulle vara att flytta tillbaka men till vilket syfte? När jag väl skulle göra det skulle ju alla jag känner här vara borta... Visserligen så är ju bara staden i sig rätt åsm. Men ja, får väl se vart livet tar mig helt enkelt. Har lite funderingar inför närmsta framtiden i alla fall, får väl hoppas att de går i lås!

Vanja sov till 13 idag, förmodligen inte för att hon inte behövde gå ut utan det är nog för hon tycker det är så jobbigt att gå ut... Vilket får mig ytterligare att fundera på framtiden. Jaja den dagen, den sorgen. Ska dra oss mot andra delen av landet nu och imorgon är det jobb som väntar. Tur det inte är så tidigt i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback