Jun. 17, 2014

Har haft vad som känns som världens längsta dag. Mjölkat på morgonen, vänt hö på dagen, fodrat och mjölkat igen. Verkligen fullt ös. Hade sovit ca 5 timmar innan också så ah, ska sova nu. Sovmorgon till 9 imorgon. Får se vad kvällen har att erbjuda, eventuellt lite löshoppning. Ängla har fått vila denna vecka och nu åker jag bort med så blir ett minilov. Nästa vecka är det tågjobb som väntar, ska bli skönt på sätt och vis. Saknart.

Nåväl, har slagits lite mer med håret och nu vågar jag väl visa det. Turkos dipdye! Måste färga om var tredje tvätt ungefär haha! Fett värt dock, ska finslipas lite till så blir det nog awesome. När jag precis satt i blekningen bokade jag in klippning, undra hur jag tänkte där... Får se hur det är imorgon när jag vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback