Jun. 10, 2014

Idag har jag gjort så mycket, svettats så mycket... Kört trimmer för första gången ever, haft kosläpp och mockat en himla massa bajs. Sedan det vanliga med mjölkning. Fullt upp och man blir verkligen mör i kroppen! När jag kom hem drog vi och badade där vi träffade ett trevligt par. Vanja simmade lite, mamma tjatade sedan till sig att se skräckfilm så nu kommer jag inte kunna sova :(

Hann inte ut till stallet idag så ska åka imorgon efter agilityn, har vanja med mig men ska testa binda henne i paddocken medan jag rider, går nog bra. En stallkompis skrev att bänglis hostat, det gjorde hon förra året vid denna tiden med så kan va pollen eller nå skit :/ Ska köpa hem medicin och se om jag får i pållen! Men det hinns nog inte idag så frågan är om man ska beställa, hmm. Nåväl nu ska det väl sovas för imorgon är en annan dag, som kommer bli rätt lång med praktik, agility och häst. Ja då hinner man inte blir utteåkad i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback