Jun. 04, 2014

Ont i hela käften, är visdomständerna som spökar men gör att hela käken värker och gör ont i huvet.

Denna vecka har jag praktik där jag ska jobba lite extra i sommar, mest mjölkar jag eftersom det är vad sommaren kommer gå ut på men igår fick jag va med och köra balar. Höll på att köra in i en bil (bilen körde nästan in i min frontlastare så va inte bara mitt fel) annars var det kul. Det är som sagt roligt ibland sådär men är fortfarande osäker på om det är vad jag egentligen vill göra. Men det är svårt när man inte vet alls vad man vill. Försöker låta tiden gå så kanske det klarnar... Jag vet vad jag egentligen vill men kommer aldrig nå dit... Fy.

Jaja ingen mening att deppa, borde sova nu för ska upp 3.45 och iväg och mjölka. Blev bara en dag i stallet denna veckan, skulle dit imorgon men då fick H istället för hon ville :p helgen jobbar jag... Men hon går i alla fall nästan alla dagar och det är väl huvudsaken. Red igår, galoppjobb som börjar gå bättre, härligt när det går framåt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback