Jun. 04, 2014

Blev tipsad om en app som heter c25k. Typ hjälp för att komma igång o springa. På 8 veckor ska man klara 5km eller 30 min utan att stanna. Gav mig ut i måndags och testade! Bästa är ju att den säger precis vad man ska göra och när. Körde 8 intervaller, gå 1,5 minut och jogga en minut. Hade hundarna med och kan säga att de sölade mer än jag hah! Nikko var jätteseg påväg bortåt och Vanja blev trött påväg hem. Men de behöver ju också träna sig så är bara att köra på. Ska köra varannan dag nu eller mer om jag orkar, är så ledbruten efter jobbet och första svängen så idag passa jag, får bli imorgon lstället. askul, hoppas att även tjocka jag kan börja orka lite mer nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback