.

Hela dagen har varit hyfsat kaotisk. Tvättat två silos och min nacke är helt stel hehe, även mjölkat som gick bra trots förvirringen som råder i min hjärna nu. Jag stressade dock hem för att hinna i tid till agilityträningen som var flyttad till idag, visade sig bara när jag kom fram att det var NÄSTA vecka de flyttat den, idag var samträning. Suck. Som att man inte har annat att göra liksom ;) Nevars, hade ju ändå hunden med så testade lite. Säcktunnel börjar gå bättre men hon tror inte att hon orkar lyfta den, så stannar. Men det tar sig. Balansen och A-hindret gick finemang idag. Körde en liten kombination med fyra hopphinder, A-hinder och långhopp. Allting gick finemang och vilken fart hon fick upp! Den hunden kan springa alltså. Kunde hon bara fokusera lite på mig också så vore det super haha.
 
Kom hem och tog med mig Nikko ut, körde det bästa rallylydnadspasset någonsin, körde även lite slalom och inkallningar. Han hade en helt sjuk power, kul att se. Skulle han gå sådär även på tävling skulle priserna trilla in ;) Tyvärr gör han ju inte det. Nu är i alla fall tre inoffare planerade inom en greppbar framtid, i juli lär inget hinnas med men ska se om vi inte kan slå till på en officiell start till hösten. Vanja behöver mer lydnadsträning (fast även hon ska va med på inoffarna men mest som träning) men agility skulle nog gå någon inoffare, bara vi får lite mer koll på slalomet ;)
 
(skulle publicerats 9/6)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback