Jul. 26, 2014

Idag skulle vara en bra dag, idag skulle jag rida två lektioner och grilla o övernatta i stallet. Så fick jag jobba istället... Visst hinner jag fortfarande vara med på ett pass så ska väl inte klaga men ändå. Gå upp 5 efter att sovit ca 5 timmar är inte kul. Det är bara att åka mina varv så får jag ta kvällen som den blir sen, är ju inte lättare när man är på fruktansvärt dåligt humör sedan gårdagen... Jag brukar försöka att inte deppa ihjäl mig på saker jag inte kan påverka men ibland blir det lite väl mycket.

Nästa vecka jobbar jag också typ konstant, på kogårdarna så blir inte mycket till fritid där inte. Tråkigt men så är det, vill uppdatera om allt kul som hänt också, men det blir nog senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback