Trött på allt

Går och funderar och tänker. Räknar och tänker ännu mer. Har börjat överväga att lämna ut hästen på foder ett tag, kanske ett halvår. Efter kolikhistorien har jag ingen lust alls att ens åka till stallet. Jättetråkigt verkligen. Det är inte det att det var jobbigt psykiskt, visst det var det men det är inte det som är anledningen. Utan att det kostade 17 tusen. Säga vad man vill men sånt tär fruktansvärt mycket. När man sedan redan har så att det precis går runt, ja då blir det värr. Så dels är det faktiskt, trots att jag hatar att erkänna det, ekobomiskt. Känner man då sedan att intresset svalnat lite så svalnar det ännu mer när man mest bara får ångest så fort man tänker på det.
Dock älskar jag ju hästen nå brutalt så sälja blir det inte någe med. Foder är det i så fall men det blir nog också svårt eftersom jag vill ha sån brutal koll på vart hon är. Eller om jag bara ska låta henne stå ett tag helt enkelt. Bara mocka och inte rida, det hjälper ju inte månadskostnaden men motivationen kanske kommer tillbaka med tiden och då kanske det släpper lite. Åh vet inte alls :( 

Kommentarer
Postat av: Victoria Johansson

NEEEEJ du får inte lämna ut henne på foder juuu :( Hur ska jag klara mig dååå? Utan rännigulli här :(

2014-12-27 @ 23:31:35
URL: http://victoriashastar.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback