Pat me on the head

Ja, har som sagt varit helt sjukt jobbigt med hästen. Hon fick kolik i måndags och det höll i tills onsdag kväll, kan ta mer om det i ett annat inlägg men kan säga som så att enda anledningen till att jag överlevde utan att gå sönder helt är för att jag har sånna fantastiska människor i stallet ❤️

I övrigt flyter det mesta på, snart klar med de extra uppgifterna jag hade fått och kan då kalla mig för utbildad bonde, hehe. Får då helt sjukt massa tid över vilket jobbet kommer äta upp, men den tid som inte äts upp kommer jag försöka  träna hundarna så mycket det bara går, och även mig själv. På lördag blir jag dessutom sambo! Brutalt spännande! 

Mitt hästintresse har fått sig en ordentlig smäll. Hade jag varit fodervärd fortfarande hade jag lämnat tillbaka henne. Har varit svajigt ett tag men detta blev liksom droppen, inte för att jag borde klaga, har haft en väldigt frisk häst... Men det blev så mycket på en gång... Och så mycket pengar... 
Nå, nu har jag ju dock köpt henne och jag hoppas innerligt att de fixar så jag står som ägare snart. Sälja kommer jag ju aldrig göra, hon är mig för kär för det. Men ja, motivationen är ungefär -37 just nu på en skala 1-5 där 5 är mest. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback