Bus

Stiger upp tidigt för att traska bort till rastgården med hundarna. Ska se om de vill busa lite i snön, Nikko busade igår när vi gick ut på kissesväng. Han busade så pass att han sträckte sig och hoppade på tre ben ett tag. Sedan busade han ännu mer och glömde bort att han hade ont. Knäpphund. Sedan ska vi förmodligen köpa en ny bigass TV  då min gamla är... Dålig. 

Mycket spännande dag, som vanligt.
Sedan väntar i alla fall stallet där jag ska lyckas pallra mig upp på hästen och känna på henne, hon är tydligen öm i tassarna stackarn :( 
Ha lite ångest inför nästa vecka ska jag hinna med också, eller ja, nu jobbar jag konstant i två veckor framöver, vilket är skitjobbigt :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback