Utkast: Apr. 14, 2014

Vaknade och typ yay, ingen huvudvärk idag! Fem minuter senare kom den... Var nog ett bra val att stanna hemma trots allt. Tänkte att jag kunde börja på hemtentan som ska in i slutet av veckan men då det är svårt att typ titta på datorn så känns det lite jobbigt. Ikväll ska jag även börja ragga ny praktikplats, kanske blir svårt jag vet inte. Är ute i dålig tid igen känner jag men skulle börjat i torsdags men då hände ju lite annat. Nå, ikväll känner jag att bönderna kanske är hemma så då kör vi! Skulle velat rida en tur på min springare också men det får nog vänta ytterligare en dag. På fredag har Hanna henne så då måste jag gasat igång i alla fall så skritta imorgon ska vi likförbannat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback