Sittning

Blev inte mycket till sittning för min del, gick hem typ direkt för klarade inte av allt bröl. Inte så konstigt men tråkigt var det likväl! Spendera typ hela dagen i Elins soffa sedan en snabbis dit och sedan sova till 12 och efter det en heldag till i soffan så vilat huvudet har jag ju gjort i alla fall!
Vaknade med en liten blödning i ögat också, inte okej :(
Sjukt ljudkänslig så håller mig borta från allt ljud i princip så det är tur att tåget är tyst, hoppas på x61 från jönköping också och ingen crappy x14.

Blir att "vila" imorgon (skriva hemtenta) och försöka få huvudet så bra som möjligt för på tisdag är sista praktikdagen på stället jag är nu. Ska även jaga ny plats imorgon, kastrera grisar fick jag göra en annan dag som tur var.

Sjukt kul att träffa lite folk igår dock även om det inte blev så länge.
Nej nu ska jag vila lite, yrseln slår till ibland. Men snart hemma hos de söta hundarna igen. Såfort jag är bra i huvudet igen ska jag försöka rida lite mer också, nu har det blivit lite dåligt med den varan tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback