Kojvl

Var i skolan imorse, på lösdriften. En tjej från särskolan var där också men hon gjorde inte så mycket. Instruktören sprang mellan bås och lös eftersom de var en instruktör kort. Jag minns inte var han var just då men jag står som vanligt och torkar juver, kon trampar lite men slutar efter en liten stund. Jag tar provmjölkningskärlet och mjölkar ur en spene, två spenar sedan pang. Kon sparkar mig allt hon kan över näsbenet och pannan. det blir mörkt en liten stund och tårarna rinner, även att jag inte kände något då. Instruktören kommer tillbaka och jag sitter på huk med tårar. Jag ser suddigt på höger öga men det gick över efter någon halvtimme och jag jobbade vidare med en grym huvudvärk.

Åkte på min läkartid i Motala efter lunch och kan inte se normalt än och det gör helt sjukt ont. Förmodligen är näsan trasig eller liknande. Sitter på akuten nu och väntar på att få komma in men det kan ju ta ett tag antar jag och värken blir bara värr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback