Jahaja

Ja det var inget som var trasigt i alla fall. Fick röntga ansiktet, huvudet och nacken då de misstänkte whiplash så fick även ha en dösnygg krage på mig. Som tur var så va det inte det utan bara musklerna som fått sig en turn, en hjärnskakning men inget mer allvarligt än så. Hade ju även dubbelseende så fick åka akut till ögon i Linköping (var ju i motala) där jag fick träffa samma läkare som jag hade för massa år sedan när jag hade en annan skada på hornhinnan.

I alla fall så fick jag vidgande droppar och han kollade trycket i ögat. Ingen fara förutom att näthinnan var svullen så ska tillbaka nästa vecka. Det är dock bättre nu men huvet gör sjukt ont och är yr när jag rör mig. Är sjukt envis också så ska likförbannat på sittning även att jag förmodligen bara är med på middagen om ens det.
Känner mig tråkig men är man trasig så är man! Skönt att åka tåg dock, så det är inte jobbigt i alla fall :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback