I Göteborg

Sitter hemma hos P och har precis skrivit klart mestadelen av mitt hemprov, är lite knepigt när man inte vet riktigt hur mycket man bör skriva på frågorna, jag är van vid att man ska skriva en halv novell men det finns liksom inte så mycket att skriva..
Idag blir en lugn dag, ska med Lina sen och kolla när hon rider lektion, det kan vara spännande! Imorgon ska vi tydligen iväg och äta middag. Söndag köpa höns och måndag hem igen och förbereda sig för en vecka på praktik. Ska även sparka igång hästen nästa vecka eftersom jag kanske eventuellt ska vara med på tävling den 10e maj, funderar på någon galoppklass då ifall jag är modig. Jag har inte mycket mer att säga. Haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback