Apr. 24, 2014

Har så mycket tankar som virvlar omkring i huvudet nu. Vill inte gå in på detaljer men fick i tisdags reda på en grej som gjorde mig upprörd, själva grejen är nog inget att bli upprörd över egentligen. Bara avsaknad av hyfs men kan liksom inte tvinga någon att umgås med mig så det är saksamma. Men då jag blev upprörd över detta försökte jag gräva i mina känslor och kom väl fram till att nej, jag trivs inte. Tror det har mycket att göra med min avsaknad av energi och lust att göra vissa saker. Kan ändå inte riktigt sätta fingret på vad det är så är svårt att ta något beslut kring det hela men något måste bli gjort. Kan inte tvinga folk att gilla mig som sagt men en ärlig konversation har aldrig skadat någon, inte heller att informera om saker och ting. Ja, kan inte skaka känslan av att allt jag gör är fel, någon övervakar jämt och att jag inte gör vad jag ska ordenrligt.

Idag var jag dessutom på röntgen, om 5 dagar får jag svar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback