Apr. 15, 2014

Najs dag trots att mitt huvud gjorde så ont när jag vaknade att jag ville spy. Åkte likväl till praktiken som bestod av att mocka skit och ännu mer skit. Skicka kor till slakt (däribland sepejuvret) och mocka met skit. Sedan fick jag välta! Helt själv! Så sanslöst kul med lite eget ansvar och bra gick det med. Sedan stora traktorn och åka runt och harva lite överallt. Kul! Sedan mjölkning i vanlig ordning och sedan hem och komma på hur fruktansvärt ont huvudet gör.

Imorgon ska jag tillbaka till ögonläkaren och kolla om det blivit något bättre. Jag ser ju, men jag tycker ju inte att jag ser sådär jättebra om jag inte råstirrar typ. Så ja, sedan ska jag ut till skolan och försöka köra lite traktor där. Det är ju väldigt välbehövligt för mig att lära mig så det är väl mest därför jag pinar mig. Ska till Pierre i helgen och han har hursom lovat en lugn helg så det känns skönt.
Nu ska jag duscha, äta och bara ligga i sängen innan jag måste sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback