Wien

Är det något jag gillar med min arbetsplats så är det tiderna. Det suger att gå upp fyra på morgonen visst, men det är så skönt när man får sluta nio på förmiddagen och kan hem och sova lite och sen ha resten av dagen ledig. Nåväl det är ju när man jobbar korta pass, värre är det idag när jag började 5.30 och slutade 19. Bara närmre 14 timmar. Ja, det är väl en av sakerna jag skulle sakna om det blev baibai, möjligheten att jobba extra. För den finns, i alla fall nu. Man kan jobba hur mycket man vill typ, på ett "normalt" jobb går det ju inte på samma sätt. För jobbar man ett pass på fyra timmar kan man ju lätt jobba 6 till och få rejält betalt för de timmarna. Åh blir lite melankolisk.

I alla fall är jag råtrött nu, hundarna har varit hos M en stund så de slapp vara ensamma, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon då jag återigen har tusen saker att göra (eftersom de idag blev inställda pga jobb hehe). Vill så gärna flytta till nya lägenheten men får väl se om det blir så, buhu :(

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback