Oct. 24, 2013

Igår blev det ingen ridning eftersom min fot krånglade, den brukar knaka men aldrig göra ont men det ville den visst göra nu. Hursom så träffade jag på V i stallet så hon red en sväng, bra att tanten får röra sig :)
I förrgår var jag stressad till tusen men likväl longerade jag, dock bara en liten stund. Hon jobbade på bra med baken och höll även galopperna några varv åt varje håll. Fick till o med till lite frambensaktion! Idag har jag tusen saker att göra, mest tråkiga. Ska direkt efter jobbet ut och rida, blir nog en uteritt i det fina vädret för att rensa skallen. Sen sätta sig vid datorn och va seriös. Imorgon väntar en sovmorgon (till 5 haha) och 10timmars jobb. På lördag högskoleprovet. Fml.

Trött som stryk btw. Kan somna stående, morgon is not nice shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback