meep

Idag är en sån dag som jag är helt brutalt illamående och jag vet inte varför. Ska nog sova en stund efter jobbet om det är de som illamåendet beror på. Fast tror inte det, har nog bara ätit dåligt.

Hundträningen idag blev återigen inställd, kanske att jag tar tag i mitt liv och åker till klubbarp och tränar med dem sen, vanja vill jag så härma komma igång med. Jag har bara svårt att motivera mig eftersom jag måste åka iväg, likaså om jag ska lägga spår. Vanja behöver jag träna upp fotgåendet på då det verkligen är a och o. Nikko är bara traggla, få till allt ännu snyggare. Hans problem är att han gör allt assnyggt på träning men på tävling säger det stopp. Är nog jag som är för nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback