Awesome häst

Som titeln lyder, no questions asked.

Nej men tog på henne vanliga sadeln för tänkte skutta lite och satte upp två kryss på typ 30. Jag är ju helt galet hopprädd så kändes hööögt! I alla fall så red jag fram, hade hacket så hon var fin som väntat. Väldigt seg i framridning och samma problem som vanligt, hon liksom tappar rumpan i höger galoppen. Försökte ställa ut men hjälpte inte, vet inte vad som är fel :(
Hoppade i trav och det gick asbra även om hon inte direkt hoppade. Testade även att hoppa i galopp, jag vågade! Till och med hoppa två hinder i följd! Ändrade mig i sista sekund mot ett och styrde undan men Ängla va helt på att hoppa den. Skitkul verkligen! Måste försöka hoppa lite mer innan snön kommer men det lär väl bli snart:( Anna red westernlektion idag och det hade tydligen gått bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback