yo

Fortfarande inget vettigt skrives här. och det är väl egentligen ganska onödigt att skriva det med men vill ändå på något sätt bidra. I alla fall så rast nu, några timmar kvar sedan hem och däcka. Imorgon ska jag åka till affären på morgonen, hundarna motioneras, jobba och sedan ut till stallet innan älskade P kommer. yaaaay skriker en liten röst inom mig.
Idag har jag mest städat, packat och burit upp på förrådet. Kommit rätt långt faktiskt men allt smågrejs ska vara på förrådet tills söndag för på måndag ska det börja målas och grejas.

Hundarna har det jättetråkigt och får korta promenader nu eftersom jag inte hinner mer och inte vill gå med Vanja för mycket i stan, men de är så nöjda så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback