woapap

Alltså helt sjukt hur fort tiden går! Bott över ett halvår i Mjölby! I alla fall så börjar det eka i lägenheten nu, har tagit ner alla gardiner och imorgon försvinner det sista småpillet. mor och bror kommer och hjälper mig sätta upp en bård och fixa det sista inför flytten. Vill verkligen bo där så känns hyfsat off om jag måste flytta igen. Hade en flyktig tanke om att hyra ut i andra hand men eftersom min hyresvärd är sådär så tror jag inte han går med på det.

Jag vill verkligen ha ett annat jobb, så vill verkligen gå utbildning men bara det här med att inte veta vart man ska bo eller vad man ska göra är fruktansvärt frustrerande. Förhoppningsvis kan jag plugga den i Uddetorp i 5 månader och sedan hitta något jobb där jag kan bo mer permanent. Får se hur allting löser sig.

Hursom så är det skönt att ha sina små fluffisar som är mobila, njä hästen är väl lite mindre mobil men ändå! Där de finns är mitt hem.



Kommentarer
Postat av: linnea zakrisson

Det var ett franskt företag som hette Dynavet France som hade tillverkat dom.. Rätt läskigt faktiskt

Svar: Åhå inte sån jag har iaf hehe men usch läskigt, fast har hunden inget huvud så skäller deb ju inte ä klart
Jenny Karlsson

2013-11-27 @ 19:42:58
URL: http://linneazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback