Rallytävling

Som jag spådde så gjorde träningsuppehållet i samband med pannkakor att Nikko var som en krutburk på kokain. Hade fler tassar i luften än på marken. Jag blev jättenervös inför första starten och det märkte ju han såklart och var lite Off men så fort jag slappnade av så släppte allt och flöt på. Han gick dock på fel sida om en kon och lite så, slutade på 71p. Till andra rundan hade jag tagit tre djupa andetag och slappnat av så gick mycket bättre. Jag gjorde dock fel på första skylten i båda rundorna, var sitt framför vänster ingång sitt men jag missade sista sitt :( 89 poäng fick vi ihop! 99 om jag gjort rätt :o ska anmäla till en officiell den 26/1 nu, sååå spännande! Dock är nästa inoffare den 25/6 och då ska även Vanja vara med en runda. Bara att börja träna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback