Framtiden,

Förra veckan fick jag avslag av en utbildning som jag sökt. Helgen gick mest åt till att ha ont i magen och undra vad tusan jag ska göra nu. Jag skrev till en annan kommun och det ena ledde till det andra och på måndag ska jag dit och prata, förhoppningsvis kan jag söka in igen och om jag har enormt mycket tur få det beviljat! Frågan är bara vilken av de två utbildningar jag vill söka som jag ska söka i första hand, alla har både för och nackdelar. Jag hoppas att hon jag ska till är bättre än hon i Mjölby och faktiskt har lite empati. Men förhoppningsvis är det så, jag hoppas!

I övrigt är lägenheten i halvkaos, jag flyttar tvärsöver till grannlägenheten på söndag och det är väl det enda jag kan känna är negativt med om jag skulle komma in på en utbildning, för den nya lägenheten är FIN. Men går jag på vreta har jag inte råd med den och blir det uddetorp så måste jag ju rätt naturligt flytta. Jag bara hoppas att allting löser sig snart. Djurskötare är väl inte direkt vad jag VILL göra heller men det kan åtminstone hjälpa mig i rätt riktning känner jag.

Nu ska jag en sväng till ica, sen hem och rasta hundarna och krypa ner i soffan. Bölade gärnet till ett avsnitt av sex and tje city förut. Känner mig i balans oyeh. nej.

Bild på fina <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback