dröm

Åh, jag kom precis att tänka på en dröm jag hade, det hjälper att skriva av mig dem så ja..

Jag jobbade och var på stationen i Mjölby och det var kallt ute. Höll på att växla något tåg eller nått men skulle hursom till 3b när jag ser en kille sitta fast i spåren, det var långt ifrån mig men jag satt liksom fast och kunde inte springa så jag skrek men ingen reagerade. Killen satt fast med foten och fick den avkapad. ingen brydde sig och inte heller jag och killen gick därifrån. Så står jag på plattformen och plötsligt börjar alla människor gå över spåren. Jag får panik och skriker att de måste därifrån och springer runt och försöker få bort dem men det går inte. Plötsligt kommer ett x2000 och nån som ståe ivägen blir mos och jag blir dränkt i blod och kött. Ångesten går inte att beskriva. Konstigt nog fick jag gå raka vägen hem, skakade och så ringer min bror och frågar vart jag är för någon måste ju jobba. Gud så hemskt, även att det inte ens var på riktigt så sitter bilderna fast och jag får rysningar när ett x2000 åker förbi. usch.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback